Yellow Experience Day: Credit management process unraveled

Yellow Experience Day

Gaat door op: 25 oktober 2018

Geel is niet alleen een warme en stralende kleur die vaak geassocieerd wordt met de zon, maar staat ook bekend om de mentale activiteit te stimuleren en activeren. Termen als studie, intellect, wijsheid, groeien en logica worden gelinkt aan deze kleur. Tijdens de Yellow Experience Day gaan we kijken hoe de credit management processen “geler” kunnen worden.

Centralisatie en optimalisering van het credit management
Anne Lise Sergant, Finance & Administration Manager, getuigt hoe Recticel het credit management proces de laatste jaren heeft gecentraliseerd. Opstarten van een center of excellence voor het nemen van kredietbeslissingen en optimalisering van de kredietverzekering om kredietrisico’s beter te beheren zijn enkele voorbeelden die tijdens de sessie aan bod zullen komen.


Processen optimaliseren en sneller betaald worden door het inzetten van slimme betaalmethodes
Contracten kunnen sneller gefinaliseerd worden met digitale ondertekening door klanten. Daar direct ook elektronische SEPA mandaten aan koppelen helpt finaal met het sneller innen van facturen. Dominique Adriansens vertelt hoe Twikey werkt als schakel tussen bedrijven, particulieren en banken om zo het starten met domiciliëringen snel en eenvoudig te maken voor alle partijen. Dimitry Borgstijn legt uit hoe dit kan bekeken worden in een verregaande digitalisering van de dialoog met de klant.

Postale optimalisatie door de jaren heen
Door de stijgende postzegelprijs en de logge werking van interne systemen heeft Partena Professional alle mogelijke pistes voor postoptimalisatie en -virtualisering voor u in kaart gebracht. Nathan Vanharen van IPEX stelt deze getuigenis graag aan u voor.

We stellen op voorhand een vragenlijst ter beschikking. Gratis deelnemen is mogelijk mits het invullen van deze enquête: https://nl.surveymonkey.com/r/GHRYYJF
(gelieve dit bij uw inschrijving te vermelden bij opmerkingen)
(bij elke Experience Day hoort een vragenlijst. Bij het invullen van minimum 1 vragenlijst heb je recht op maximum 1 gratis deelname aan een Experience Day van 2018. Deze actie is niet geldig voor consultants)
 


 

Programma

15u30
Ontvangst met koffie

16u
Welkomstwoord CRiON
 

16u45
Processen optimaliseren en sneller betaald worden door het inzetten van slimme betaalmethodes
Dominique Adriansens, Managing Director, Twikey
Dimitry Borgstijn, Director Sales & Business Development, Order2Cash
 

17u15
Pauze
 

17u30
Postale optimalisatie door de jaren heen
Jean-Michel Daneau, Procurement and Facilities Director, Partena Professional – vertegenwoordigd door Nathan Vanharen, IPEX NV

18u00
Procedure Quiz

18u30
Credit Management Café – Networking

 

Lees minder

Lees verder

Inschrijven

Vervolledig het formulier