Vermijd dat jouw kredietlimieten worden verminderd of ingetrokken

Als kredietverzekerd bedrijf kan je met gerust gemoed betalingskrediet toestaan aan je klanten. De kredietverzekeraar screent hun kredietwaardigheid permanent. Dit kan ertoe leiden dat een eerder toegekende kredietlimiet wordt verminderd of ingetrokken. Hierdoor ben je genoodzaakt om de samenwerking met de klant af te bouwen, verder te werken onder andere voorwaarden (bv. contante betaling) of om te stoppen met leveren. M.a.w. je wordt geremd in het onbezorgd zakendoen.

CRiON kan je hierbij helpen, wij gaan voor jou op zoek naar een kredietverzekeringsoplossing met niet-opzegbare limieten.

Niet-opzegbare kredietlimieten in het kort

De verzekeraar die de niet-opzegbare kredietlimieten toekent, verbindt zich ertoe om die limieten niet op te zeggen of te verminderen gedurende een bepaalde periode (tot maximum 12 maanden). Ook als het risico op de klant of de desbetreffende sector toeneemt, komt de verdere samenwerking met je klant niet onmiddellijk onder druk te staan. De verzekeraar kan immers zijn risicodekking niet te allen tijde wijzigen.

Niet alle kredietverzekeraars bieden oplossingen met niet-opzegbare kredietlimieten. Wij kennen alvast diegenen die het wel doen. En kunnen bij hen om een voorstel vragen. Zodat jij gedurende een bepaalde periode met zekerheid over de kredietcapaciteit beschikt die je zoekt.

Onze klant aan het woordLees hier een klantengetuigenis

quote

Hans Mattheeuws CFO, Vynova

Niet-opzegbare kredietlimieten laten ons toe om meer business te realiseren

Cookies

Om optimaal gebruik te kunnen maken van deze website, moet je cookies toestaan.

Instellingen

Vereist voor de goede werking van de website, kunnen niet uitgeschakeld worden.

Houden informatie bij over hoe je onze website bezoekt.

Houden je surfgedrag bij om je relevante reclame op andere websites te kunnen aanbieden.